M-team groepeert in Tarifa

30 augustus 2019 - Tarifa, Spanje

Dag 6

Na een wat rumoerige nacht op de camperplaats in Montilla zijn we vertrokken voor het voorlopig, laatste reisdoel in Spanje, Tarifa. Zo’n 300km dus nog vandaag. Hier gaan we zondag de oversteek maken richting Marokko.

We rijden vanaf Malaga de mooie maar drukke kustweg  langs de Costa del Sol met welbekende plaatsnamen als Torremolinos, Benalmádena, Fuengirola, waar we een aantal jaren terug op de camping hebben gestaan. Deze is inmiddels gesloten voor renovatie en ligt er leeg en verlaten bij. Gek gezicht hoor!

We vervolgen langs Mijas, Marbella, Estépona en uiteindelijk Tarifa Algeciras. Hier eerst even een van de vele Lidl’s (bijna ieder plaatsje vind je er wel een) bezocht om wat voorraad 🍷😎in te slaan voor Marokko.

We hebben een camping uitgezocht met de mooie naam Torre de la PenaTorre, die voor een deel aan zee en een deel op de berg ligt. Omdat je toch niet vanaf de camping op het strand kan komen hebben wij gekozen voor een plaatsje op de berg met schitterend uitzicht op de zee, Gibraltar en in de verte Marokko. De temperatuur is goed, 30 graden maar het waait behoorlijk hard. Misschien wel goed ook want anders zou het nog warmer zijn. Rond 16.00 uur hebben kort contact met Henk&Ank (de andere helft van het “M(arokko)-team”. Zij zijn die dag vertrokken uit Toledo en gaan proberen hier vanavond ook te zijn. Wij beloven ze een BBQ-tje te bereiden.

Rond 19.00 uur arriveren ze en na “installatie”, eten en drinken we nog wat en delen de reisverhalen. Dan tandjes poetsen en te bed.Het waait nog steeds hard maar daar merken we niet veel meer van....

69E9F812-2668-4251-9636-FEBA3152B8956CADF5A8-81D2-4267-A6CC-A635571015E6346980E7-3572-4C8F-A322-5461FD7EAEF44BD71830-A7A3-49B4-8B12-2B6F691C12EE

1. Berry en Jolanda:
    31 augustus 2019
    Gaaf om de verhalen te lezen. Zo reis je een beetje mee 😊
    Goede reis richting Marokko
  2. Irma enTom Wijk van:
    31 augustus 2019
    Hai hier 2 domburgers, ( waren ook effff weg 😎 ) net alle mooie verhalen gelezen , en nog heel veel moois tegoed , ga er met z'n 4 tjes van genieten blijf jullie volgen .