Rust, zon en wasdag in Tarifa

31 augustus 2019 - Tarifa, Spanje

Dag 7

Vandaag een rustdag, heerlijk uitgeslapen tot 9 uur, voor wie mij kent is dat heel lang! Haha

Het is wederom prachtig weer rond de 28 gr. en een licht windje. Vandaag de blog bijgewerkt want ja, je hebt niet overal WiFi en mijn beltegoed is op! Morgen naar de overkant (Marokko) en dan kopen we een lokaal simkaartje. Dan kunnen we weer verder bloggen.

Erg leuk trouwens dat jullie ons zo massaal volgen op onze reis! We hopen dat we nog veel belevenissen kunnen delen met jullie!

Henk en Ank hebben een kijkje genomen op het strand en kwamen mij opzoeken op de WiFi-plek bij de receptie. Vanmiddag een groot deel doorgebracht bij het zwembad van de camping. Hoe snel de tijd dan ook gaat, het was zó “happy hour” 🍷👍😜.

Vanavond zijn we een heerlijke Paella wezen eten bij het beachrestaurant. We zijn tenslotte nog in Spanje!

Morgen vroeg naar het boekingskantoor om een ticket te kopen voor de overtocht. En dan wachten totdat we gaan inschepen.

1F8855BE-75A3-44E2-B632-0CABC9A51A41615591B8-F39D-401F-8650-3DEE64242F94815E2667-E2D7-4163-9AF3-3F5D9495F988

1. Ben:
    31 augustus 2019
    Ik ben jaloers op jullie,zou zo'n reis ook wel willen doen.
    Veel plezier nog en geniet er van.
  2. Irma enTom Wijk van:
    1 september 2019
    Een behouden vaart 🚣‍♂️🚣‍♀️🚣‍♂️🚣‍♀️
  3. Berry en Jolanda:
    1 september 2019
    Leuk om jullie verhalen te lezen. Hebben jullie nog veel surfers gezien op het strand? Tarifa is DE surf plek. Succes met de overtocht en we lezen het verhaal wel hoe het was en hoe Marokko is.