vertrek van huis in de regen…

10 mei 2019 - Den Hoorn, Nederland

20190510; vrijdag, 11.00 uur,

Na vertrek van huis rijden we in de regen richting De Wit, Schijndel. We willen kijken naar een goede hoes voor over de nieuwe Trek’s. Daar aangekomen blijkt de keus toch lastig omdat we niet weten hoe de fietsendrager verbouwd gaat worden. We nemen een model dat ons het meeste aanstaat en reizen door.
We komen uiteindelijk op een camperplaats in Beek ( nog net Nederland) waar we overnachten. We eten bij een plaatselijke Griek; mosselen, Kalamaria en een Kos schotel met zijn 2. Meer dan genoeg!
We rijden terug naar onze camperplaats bij een landgoed even buiten de stad. We staan daar alleen en hebben een grote vijver en park voor ons zelf. Later op de avond komen er wat hangjongeren die een blowtje komen doen en samen hun drankje komen drinken. We slapen wat onrustig hierdoor maar we hebben verder geen last.
Het is voor ons ook even wennen zo’n vrije camperplaats.
Het plenst als een gek en het is koud