1 juni museum bezoek en zwemles van Ilse

1 juni 2022 - Bonaire, Nederlandse Antillen

Vandaag gaan we twee musea bezoeken. Het Terra mare blijkt gesloten en dat terwijl een groot Cruiseschip voor de kade ligt. We lopen verder naar het museum bij het speeltuintje. Dat is open maar heel klein dus we zijn snel weer klaar. Weglopen terug over de boulevard en eten een broodje tonijn bij El Prscado.

Terug gekomen zijn er even gaan zwemmen.

Daarna naar de zwemles van Ilse bij Hill Side.

Ze doet erg haar best maar is meer onder dan boven water. We hebben afgesproken om na de les (17.30 uur) te eten bij het Hill house restaurant. Omdat het nog Bonaire Culinaire week is nemen we het menu. Vooraf er viscocktail in zuur gegaard en daarna een Red snapper(baby) die volgens mij net een afslankdieet heeft gevolgd.

Meer graat als vis dus!

Toetje is erg uitgebreid en zoet. Walnotenijs met in rum gedrenkte rozijnen en banaan met cashewnoten compote. Ook zoet!

Meer dan voldaan gaan we omstreeks 20.30 uur naar huis.