Huiswaarts

24 oktober 2019 - Delft, Nederland

(Zaterdag)Dag 56

We staan op in het Limburgse land, Grathem met regen. Na het ontbijt rijden we richting Schijndel. We willen nog even langs De Wit om informatie over de crashcensor van het gas. De meneer daar zegt dat je waarschijnlijk beter een nieuwe kunt kopen i.p.v. reviseren. We ontmoeten in de winkel ook nog een ander stel die we kennen uit Brixen. We kopen nog een “hangding” voor de caravan en onderdeel van de deurslotjes. We eten nog een broodje kroket en gaan naar huis. Daar aangekomen lopen we even naar Bob en Amanda om poolshoogte te nemen van de situatie met de verbouwing. Er zit aardig vaart in en veel van het grove werk is gedaan. Jammer dat er zoveel “dubbel” werk in zit. We gaan naar huis en ruimen deels de camper uit. Jo heeft erge kiespijn dus ze gaat na het eten om zeven uur naar de noodtandarts terwijl ik wat boodschapjes doe bij de Aldi. Om negen uur haal ik haar weer op en we gaan nog even langs de ziekenhuisapotheek. Dan naar huis en even banken. Rond elf uur gaan we naar de camper om te slapen.