Oren en naar Rincon

16 mei 2022 - Kralendijk, Nederlandse Antillen

Vandaag, na een slechte nacht voor kids, komt Jacqueline de bedden verschonen.

Na ontbijt gaan Bob en ik naar de huisartsenpost. Het blijkt een dubbele oorontsteking; zijn oren worden uitgespoten en hij krijgt druppels. Terug bij het huisje gaan we even wandelen naar de speeltuin maarde kids zijn erg moe en papa en mama ook.

We besluiten dat zij naar bed gaan en wij een stukje gaan rijden richting Noord. We belanden via Karpata en het gotomeer in Rincon.

We kijken er wat rond in het mooie oude dorpje en belanden bij de cadushy brouwerij. Daar maken ze likeur uit cactussen. We krijgen uitleg en een proeverijtje.

Erg lekker! En leuk!

Rijden verder langs de oostkust en komen langs indianeninscripties en windmolens. Dan langs blowcarten en soort windsurfen in een karretje. Daarna langs ezels en geiten.

We rijden verder richting kralendijk en terug naar huis.

Als we daar zijn belt Nadine dat ze alle spullen heeft en of we het ziekenhuis even willen zien. We stappen weer in en rijden er heen. We krijgen een rondleiding, erg leuk om te zien.

Dan terug naar het huis. Bob en Amanda willen uit eten en wij blijven thuis. Mama krijgt haar infuus en we eten de restjes pizza.

Na een rustige avond gaan we lekker slapen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade