Bizar in Valencia

10 oktober 2019 - Valencia, Spanje

Dag 47

We rijden na (de boodschappen bij de Lidl) en het ontbijt weg uit Calpe. Het is ook weer een kleine 100 kilometer naar even onder Valencia. Camping Devesa is nu het doel. We hebben onderweg onze eerste regenbui van deze vakantie en we arriveren rond het middaguur bij de camping. Het blijkt dat ze nog één plekje beschikbaar hebben voor 2 nachtjes en voor de rest is de camping/vakantiepark volgeboekt!!!

Wat wij niet weten is dat zaterdag 12 oktober een landelijke feestdag is in heel Spanje en dat veel Spanjaarden een lang weekend vrij hebben. Ze trekken er dit weekend dus nog even massaal op uit om de Veroño op passende af te sluiten.

Dit houdt in dat we verder moeten zoeken. En omdat dat niet handig is om zaterdag alsnog op zoek te gaan naar een plekje doen we dat nu maar. We rijden verder en zoeken naar een volgende camping. Vrij achteloos rijden een camping Col Verde op die we dan plots herkennen als de Spaanse camping van een aantal jaren terug toen we een incidentjes hadden met een brandblusser!!!!

Hoe bizar kan het lopen als we ook nog eens vrijwel hetzelfde plekje krijgen toegewezen als de vorige keer.

Inmiddels is de camping behoorlijk gepimpt en ze hebben nog voldoende plaats. Gelukkig maar! We boeken meteen voor 4 dagen. Of we ze ook gaan benutten dat zullen we wel zien. Valencia is een leuke stad om te bezoeken dus we zullen ons niet vervelen.

FDB842CB-8293-4A71-ABB8-E366461F84F2FB24E24D-12CD-4A18-B6BB-D10A6962F5D655897FD6-77DC-4BD5-80DB-90097A3C86E03428AB57-ECA5-4778-A57F-AE119FAB494C

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade