Na regen kwam zonneschijn...

27 augustus 2019 - Huesca, Spanje

dag 3

Wederom een frisse nacht toen we opstonden was 18 graden.

Vanmorgen vertrokken met een beetje regen!?

Gelukkig niet zo erg als in Oost- en Midden-Spanje.

===========================

Zie hieronder(bron “Spanje Vandaag)

MADRID – Op veel plaatsen in Spanje is het slecht weer met grote hoeveelheden regen, harde windstoten, tornado’s en onweer. Maandag viel er veel neerslag in de vorm van regen en hagel in de regio’s Madrid, Toledo, Segovia en Ávila waar ook diverse overstromingen waren en straten, pleinen en parkeergarages blank stonden.

===============================

We zijn gegaan via Perigeux, Bergerac, Mont de Marsan, langs Pau (Als je denkt waar ken ik dat van; bijna ieder jaar is Pau opgenomen in de Ronde van Frankrijk) naar Orthez (Pyreneeën) en uiteindelijk naar Huesca, (455 km) net als gister via de N-wegen waarbij we meer verkeer op de terugweg zagen als op de heenweg. Veel Fransen op weg naar huis.

Overdag was het tussen de 25 en 30 graden en half bewolkt.

Nu een zonnetje en een comfortabele 22 graden.

In Huesca (Noord-Spanje) zijn we neergestreken op een “nette” (voor Spaanse begrippen!) stadscamping naast het gemeente zwembad.

5F64D868-3F27-461C-9C23-A7818A976B66B0145842-6E4E-4153-B6D1-829503BF9D56320E2AF5-FDFB-40AE-B094-91E436899FF8

1. Berry en Jolanda:
    27 augustus 2019
    Hey Rob en Jo, leuk dat jullie ook een blog gaan bijhouden. Heel veel plezier in Marocco en een goede reis.

Berry, Jolanda en kids